အာရုံတစ္ခုခုကို အထပ္ထပ္ အလီလီ သံုးသပ္ျခင္း သေဘာသည္ ၀ိစာရတည္း။ ၀ိတက္သည္ အာရုံတစ္ခုသို႔ စိတ္ေရာက္၍ ေနေအာင္ ၾကံစည္ပါေသာ္လည္း ထုိအာရုံအေပၚ၌ ၾကာရွည္စြာမတည္။ အျခားအာရုံကိုလည္း ဆက္လက္ၾကံစည္၏။ ၀ိစာရကား ၀ိတက္အစြမ္းေၾကာင့္ ေရာက္ရွိေနေသာ အာရုံကို ေတာ္ေတာ္ႏွင့္ မလြတ္ေစဘဲ အထပ္ထပ္ ပြတ္တုိက္သကဲ့သို႔ ထုိအာရုံကို ထပ္ကာထပ္ကာ အာရုံျပဳသည္။ ဤသို႔ အထပ္ထပ္ အာရုံျပဳျခင္းကိုပင္ ထုိအာရုံကို သံုးသပ္ပြတ္တုိက္သလို ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ “အလီလီသံုးသပ္၊ ၀ိစာရ မွတ္ေလာ့”ဟု ဆုိခဲ့ေပသည္။
အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ ကိုယ္က်င့္အဘိဓမၼာစာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
No comments:
Post a Comment